Thursday 3 March 2011

Saya Mahu Sabotaj Semua Contestant Dari Blog mysuperkid.net

ENTRY KEEMPAT


Entry keempat... inilah tajuknya untuk dijadikan tiket memenangi iPad dari blog mysuperkids.net. Dengan font yang sengaja dibesarkan dan diwarnakan dengan merah garang. Sesiapa sahaja yang baca akan rasa sakit mata dan dari mata  akan turun ke hati yang menyebabkan hati turut sakit.



Niat yang memang disengajakan. ha ha ha..
Apa aku saja mau bikin kontroversi? Dan dengan rasa poyo dan yakin aku boleh menarik hati juri? Adakah memang disengajakan supaya aku rasa aku lah pemenangnya?

Ya kah? Benar kah? Betul kah?




Nah.. aku sakitkan hati pembaca lagi dan juri secara tersiratnya..



EVERYBODY IS THE
















AND I AM THE ONLY















DAN SEBENARNYA....






Aku tak berniat apa-apa pun.. hehe.. Saja je buat sedikit poyo sebelum  aku mengupas sayur di dapur.. eh silap (serius ni jenis lawak basi..), mengupas mengenai bagaimana untuk menjadi lain dari yang lain mengikut perspektif aku sendiri.






to be continued....

Takde dalam syarat pertandingan yang 1 entry di bahagi  menjadi 2 entry tidak dibenarkan bukan?. Sengaja buat begini semata-mata nak meningkatkan peluang memenangi iPad. So aku harap juri tak kisah aku menggunakan taktik sebegini.. he he ha ha he he ha ha....


Sebenarnya aku nak tido dulu dan nak sambung esok.. muahahahaha... 





As usual... (see below)


Artikel ini ditulis sebab saya mengidam iPad percuma MySuperKids. Sertai Bengkel Adsense di laman web buat duit online & mulakan gaya hidup sihat dengan vitamin semulajadi ShakleeTrialPack



P.S. - Artikel ni ditulis dalam masa 22 minit. (Betul tak tipu...)
P.S.S - Kenapa semua entry aku dituju pada blog MSK je? Sebab aku bukanlah seorang blogger dan aku tak penah follow mana-mana blog pon. Kebetulan je menulis ni. Lagipun dah puas pikir nak tuju pada blog mana. Last-last MSK jugak.. hehehuhu...
P.S.S. - Tanya sket boleh tak Puan Lyna. Niat Puan Lyna yang paling utama adakah
1. Untuk mendapatkan massive backlink
2. Untuk mendapatkan exposure gila-gila
Saya pasti dua-dua Puan Lyna kejar. Tapi saya mau tahu yang mana satu yang utama?

5 comments:

  1. artikel terbaik.... hahaha....
    lagi baik dari artikel nier....
    http://slamberlah.blogspot.com/2011/03/saya-mahu-belajar-dari-blogger-kreatif.html
    may the best men win... <-a challenge has been proposed...
    hehehe....

    ReplyDelete
  2. blur sekejap..

    maybe sebab awal pagi dan ngantok kot..

    ReplyDelete
  3. tak jugak. nak kejar ilham kreativitiy yg tak pernah terpikir

    ReplyDelete
  4. nak memeriahkan juga.. untuk anda.. http://nurhafiz2009.blogspot.com/2011/03/saya-mahu-halang-sabotaj-dari-blog-sang.html

    Mommy Lyna memang kreatif!
    Jemput ke:ALL IN ONE

    ReplyDelete
  5. huhu...penin la... camna nk masuk nih?

    ReplyDelete