Sunday 6 March 2011

Berfikir Sambil Menulis Apa Yang Sedang Di Fikirkan

Aku sekarang ni sedang berfikir...


hmm.. rasanya aku nak guna Bapa Cergas sebagai nama pena tapi kekalkan nama Ayah Iman di blog IbuCergas.com

Minggu depan nak pegi SSM daftar syarikat. Ibu Cergas Marketing macam sodap bunyinya.. heehee..

Rangka strategi pemasaran untuk bisnes yang bakal aku dan sang isteri buat. Akhirnya sang isteri dah mula suka berniaga selepas aku berjaya membantu beliau mendapatkan jualan pertama.

Mencari hala tuju sebagai seorang blogger. Aku masih lagi budak yang hingus pon tak reti nak sedut lagi.

100 followers dalam masa 1 bulan? Well, bila berfikir seperti seorang marketer rasa semua tak mustahil.

Ini entry sudah seperti syok sendiri.

Tak jugak sebab boleh jadi to do list. ha haa

Oh aku baru sedar, camni la kot jadi blogger...

iPad? Yaa iPad!


Abaikan sekejap.. Eh takkan entry ni pon nak masukkan kot?



Yang Benar,
Aku Syok Sendiri

3 comments:

  1. wah, bagus2. teruskan usaha!

    ReplyDelete
  2. masuk juga ke entry ni?.. letak la ayat sponsor dan bolehle ubah tajuk ikut piawaiannye..
    JOM KE: ALL IN ONE

    ReplyDelete