Wednesday 9 March 2011

Saya Mahu Ucap Selamat Hari Wanita Sedunia kepada Nur Dari Blog nurhafiz2009.blogspot.com

Tadi petang tiba-tiba aku di beritahu bahawa hari ini adalah hari wanita sedunia.. so sempena aku sudah ada blog aku mau mengucapkan..

Selamat Hari Wanita Sedunia

kepada semua wanita-wanita..

Maaf ya wanita-wanita lain..  Saya hanya sayang bini saya seorang sahaja dan seorang lagi wanita kecil berusia 11 bulan.

Tidak lupa juga wanita separuh century yang membesarkan aku...

Juga wanita yang juga satu perdua abad yang telah melepaskan satu wanita kepada aku.

Dan juga wanita yang memeberi aku ilmu..

Juga wanita yang penah jaga aku sebulan masa derjah 1 dulu.. (makcik aku yang garang yang ketika itu beliau masih bujang)

Wanita yang belanja aku ais kerim masa aku tak bawak duit masa sekolah rendah tahap 1 sesi pagi.

Oh ye wanita yang aku penah maki hamun masa belajar di asrama time sekolah menengah.. aku mintak maaf..

Lagi, terima kasih kepada wanita yang selalu bagi aku pinjam nota kaki untuk aku fotostat bukan sebagai nota sebelum exam tapi nota ketika sedang exam..

Lagi maaf kepada wanita ter anti sesekolah iaitu Puan Pengetua yang ketika itu bujang la. . .  jak jak jak..

Also majalah wanita yang menjadi tempat melepas boring dalam toilet..

Dan ju.. (sekat menyekat berlaku di kerongkong) gaa..  Nur, maafkan den. Den sangko ekau wanita.. walaubagaimanapun den totap sangsi.. terimo kaseh sudi jadi pengikut setio den..



ermm.. aku rasa patut aku berenti menyenarai sebelum aku tersenerai dalam siri keganasan rumah tangga dan siri keganasan blogger..

namun ada juga wanita yang suruh aku taruk ayat seperti di bawah..

Artikel ini ditulis sebab saya mengidam iPad percuma MySuperKids. Sertai Bengkel Adsense di laman web buat duit online & mulakan gaya hidup sihat dengan vitamin semulajadi ShakleeTrialPack


Level of Bodekness: 6.5/10

Yang Biso Bonar,
Aku yang Biso Badan Kena Hambat..

6 comments:

  1. bodekness terhebat setakat ini..
    terima kasih banyak2.. sampaikan salam buat wanita istimewa Mama Iman dan wanita kecik 11 bulan..

    Mommy Lyna- kalau ada anugerah bodek terhebat.. boleh menang ni.. hahaha..
    JOM KE: ALL IN ONE

    ReplyDelete
  2. this one for u..
    Jemput join GIVEAWAY :ALL IN ONE

    ReplyDelete
  3. http://nurhafiz2009.blogspot.com/2011/03/saya-mahu-realisaikan-impian-ayah-iman.html.. tertinggal

    ReplyDelete
  4. juga utk semua follower2 wanita..
    huhu..

    ReplyDelete