Friday 4 March 2011

Saya Mahu Entry Mari Tulis Menulis Penulisan Dari Blog BapaCergas.blogspot.com, di terima juri pertandingan menangi iPad

 MARI TULIS MENULIS PENULISAN


Aku sudah mula tulis menulis
Tapi aku bukan sang penulis
Apakah erti sebenar sebuah penulisan?
Aku tidak tahu tapi aku tak kisah semua itu

Aku tulis menulis demi mengejar sesuatu
Sesuatu yang semua orang pun mahu
Membuat diri tak keruan tak tentu
Dari realiti mencuba nasib di dunia maya
Mencuba nasib tanpa dada dipenuhi ilmu


Aku tulis menulis lagi
Tanpa aku sedari rupanya sudah ber entry-entry
Merapu meraban semua ada sekali
Aku cuba tidak merapu tapi aku menulis penuh kaku
Namun bukan itu menjadi halangan
Untuk aku terus maju kehadapan

Lagi-lagi aku tulis menulis
Aku tulis menulis lagi dan lagi
Di blog ini menjadi tempat ekspresi
Jemari yang keras lembut kini
Otak yang kaku lancar pergi
Semangat yang kendur bertukar tinggi

Mari tulis menulis penulisan
Tajuk di beri tanpa kiasan
Sebuah iPad menjadi sandaran
Menjadi matlamat tapi kini bukan
Penulisan memberi satu kepuasan
Tiada noktah akan ku teruskan
Walau iPad tiada dalam genggaman


Sekian saja aku tulis menulis
Dengan harapan menjadi finalist..

hak hak hak hak...














Artikel ini ditulis sebab saya mengidam iPad percuma MySuperKids. Sertai Bengkel Adsense di laman web buat duit online & mulakan gaya hidup sihat dengan vitamin semulajadi ShakleeTrialPack

1 comment:

  1. hak hak hak.. sambung ketawa.. baru nak tulis macam ni.. terus kensel.. tak boleh sama kan.. nanti disco dang dut pula..
    JOM KE: ALL IN ONE

    ReplyDelete