Sunday 13 March 2011

Aku baru sedar sesuatu

Aku sedar yang aku tak perlukan followers

Aritu aku ada cakap aku nak dapatkan 100 followers dalam masa sebulan..

Tapi untuk apa ya??

Untuk apa aku sendiri pon tak tau.. ha ha =D (camne la nak buat smiley cam dalam forum..)

You can call me bapa ego (but I am daddy cool yo..)   but..

dang.. ape aku merepek ni labu.. followers pon takdak tapi bising tak perlu follower lah plak. Bunyi cam loser ha ha ha ha... Ni aku hingaq ni bukan sapa dengaq pon.. ha ha ha lagi sekali..

Ok lah.. aku tarik balik kenyataan tadi. Aku mau followers. Tapi biarlah bapak-bapak yg folo. Aku nak wujudkan army of daddy cool. Mende daddy cool tuh? Tunggu aku cari idea nak buat definisi.. heheh..  (kena pi rujuk Encik Boney M dulu.. wahahah)


Masalahnye sekarang adakah bapak-bapak ber blog cam aku nih?

6 comments:

  1. cool la abg~! =)
    cite la contribution bapa dlm menyokong penyusuan susu ibu..abg kan expert =p

    ReplyDelete
  2. Sokong Mama Iman.. dadddy cool ni.. yup.. kongsila sebab belum ada lagi yg blog pasal penyusuan ibu..
    dari
    ALL IN ONE

    ReplyDelete
  3. follower ramai tp x pnh nk jenguk wat pe..
    bukan follower pun tp klau suka, ia dtg hari2..

    ReplyDelete
  4. Tu la pasal.. Follower banyak nampak cantik di luaran je hak hak hak

    ReplyDelete
  5. Hi! Dah dpt update tentang cabaran i Pad MommyLyna? Cpt join! Cabaran dah bermula! Salah sorang tak participate, kite akan disqualify!

    ReplyDelete
  6. Hi! Dah dpt update dr MommyLyna? Tentang cabaran iPad tu? Jgn lupa join. Salah sorang tak join, kite akan disqualify!

    ReplyDelete